O despartire cu nabadai  

Publicat de Octavian Ghergheli

Si-acu sa facem un pic haz de necaz :)) Mai jos e povestea a doi tineri. El si ea. Ca deh, astea "da" bine la public :P Fata e nemultumita de cursul relatiei si e decisa sa puna stop. Oare baiatu' va accepta asa usor? Se va resemna? Va intelege cum stau lucrurile? Vom vedea in continuare :P


Tin sa precizez ca, din nou, e vorba de FICTIUNE, o poveste dar cu elemente, zic eu, destul de reale. Din nou personajul principal e octav, pentru ca el a scris articolul si pentru ca asa a dorit. :P


Un sfat de la mine: citeste disociat povestea, adica nu te implica emotional in ea. Altfel, daca nu vezi lucrurile "de afara", n-o sa razi :D :P


Un pic de umor "negru" nu strica:)) Pentru cei ce vor umor "alb" - posturile anterioare :P


Actiunea se petrece la o ultima intalnire in parc intre cei doi. Pentru fluenta discutiei, am decis sa nu intervin in poveste. Sa vedem :


octav: buna, adela! *) :)
adela: buna
octav: ce faci? :)
adela: bine...
octav: ti am adus niste bomboane. stiu ca-ti plac astea cu menta
adela: mersi...
octav: ...si ma gandeam sa te duc intr un loc frumos...
octav: si sunt sigur c-o sa-ti placa
adela: octav, tre sa vorbim....
octav: ;))
octav. ....:)
octav: ...:|
octav: adela, ma sperii.... ce e?
octav: ...:)
octav: ?
octav: de ce ma privesti asa? :)
octav: ce s a intamplat? :(
octav: adela? :(


octav: mai...am gresit cu ceva??
octav: adela!!
adela: octav, cum sa-ti zic eu...
adela: tu esti un baiat dragut, sensibil...
adela: te-ai purtat frumos cu mine in perioada asta
adela: si iti multumesc pentru asta....
octav: mai, ma sperii!!!! pe bune, ce-i cu tine?????
octav: pe bune, acuma ce ai ????
octav: ce s-a intamplat???
adela: octav, simt ca nu mai merge...
octav: mai, ce ai??? ce te-a apucat?????
octav: nu suntem de ieri impreuna!!!
octav: avem cateva luni
octav: de ce-mi faci asta???????
octav: pe bune, ti-am gresit cu ceva ?!?!?!
adela: octav, nu e vorba de asta
octav: dar ce e ?
octav: ce-ti veni ????


adela: uf.......
octav: de ce pufai mai si privesti in gol ???
adela: n-ai cum sa intelegi.....
octav: hai ma ce-s cliseele astea?????
octav: cum naiba ma sa nu inteleg??????
adela: sunt niste chestii, ok?!
adela: adunate
adela: tu nu m-ai vazut pana acum?!
adela: ti s-a parut c-am fost fericita mereu?!
octav: mai, imi zambeai cand eram impreuna si te tineam de mana
octav: si te vedeam pur si simplu ca-mi zambesti
octav: aia ce mai era???
octav: doar de aparenta?
octav: te-ai jucat?!?!
adela: nu, nu m am jucat
adela: dar octav, alea erau momente
adela: intelegi?!
adela: eu vreau ceva sigur, de durata!


adela: stiu ca tu esti un baiat bun si sufletist si
adela:...si d-asta iti zic acum.....
adela: pur si simplu nu mai merge
adela: stiu ca ti se pare un cliseu
adela: dar nu mai merge
octav: de ce mai sa nu mai mearga??????
octav: cu ce-am gresit????!!!!
octav: zi!!!!!!!!
adela: mai, tu nu intelegi ca nu mai merge?!?!
adela: de ce ma enervezi acum??!!
octav: conteaza ca te enervez
octav: sau ca tu esti la un pas sa strici ceva frumos?????
octav: uita-te si tu la ce m-ai adus....
adela: pai cum nu-ti pasa ca ma enervezi ?!
octav: pai tu nu vezi ce-mi faci ????
octav: cum ai vrea sa reactionez???
octav: sa stau si sa zambesc si sa zic ok, bafta mai departe ????????
octav: ce om esti ma sa-mi faci asta??????????
octav: dupa toate momentele frumoase........


adela: da, au fost momente frumoase
adela: dar nu putem trai doar cu niste momente
adela: pur si simplu nu te vad ca pe cel cu care vreau sa merg mai departe
octav: de ce ma????????
octav: cu ce am gresit ?!?!
adela: nu e vorba ca ai gresit in sensu' ca m-ai inselat sau ca ai dat in mine
adela: sau mai stiu eu ce...
adela: pur si simplu nu suntem pe aceeasi unda
adela: intelegi?!
adela: am apreciat ca m-ai scos in locuri frumoase,
adela: ca mi ai oferit momente frumoase
adela: mi-au placut mult si plimbarile la munte si florile si tot
octav: mai...
adela: dar nu pot sa simt mai mult
adela: nu intelegi???
adela: simt ca nu suntem pe aceeasi unda
octav: cum nu ma?????
octav: si tie ti-a placut pana acum!!!
adela: nu, nu intelegi.....
adela: nu e vorba ca nu mi-au placut momentele alea
adela: ci ca sunt lucruri.......


adela: uf........
octav: ce???!!
octav: zii acuma!!!
adela: nimic........
octav: hai ma, zii, nu ma mai lua cu d-astea!!!!
octav: spune!!!!!!!
adela: sunt lucruri pe care-as fi vrut sa le gasesc la tine
adela: si care sa-mi zica: "da, el e!"
adela: si nu le-am vazut!
adela: nu pot trai doar cu niste momente din plimbari
adela: intelegi ??!
octav: pai stai mai ca de abia am facut cateva luni
octav: m-ai lasat sa-ti arat pana acum ?????
octav: nu
octav: nici n-am apucat !!!
octav: cand naiba sa-ti arat???????????
octav: imi zici si mie????
adela: mai......
octav: cand?.......
octav: ...cand noi nici n-am stat impreuna si nici nu ne-am vazut in fiecare zi
octav: cand sa-ti arat si lucurirle alea pe care tu zici ca nu le-ai vazut????????
octav: m-ai lasat sa ti le arat?????
octav: nu
octav: poate ca le am!!!!!!!!


adela: de ce nu mi le-ai aratat pana acum, octav ???
adela: ai avut ocazii!!
adela: de exemplu, cand am fost cu ai mei la tara
adela: mi-ar fi placut sa te vad mai saritor
adela: sa ii ajuti....
octav: pai ce voiai sa fac??
octav: sa sap in gradina??????
adela: nu e vorba de asta........
octav: dar ce?????
adela: sa-ti dai concursul mai!
adela: sa te oferi
adela: chiar si la lucrurile simple din casa
adela: la cele gospodaresti.....
adela: sa vada ca ai initiativa!
adela: intelegi???
adela: ei n-au vazut asta


octav: aaa, deci ai tai ti-au reprosat si ti-au bagat in cap asta, nu?!
octav: si te influenteaza
adela: nu e vorba ca ma influenteaza
adela: si nu datorita lor am luat decizia sa terminam acum
adela: poate datorita lor am putut observa niste chestii
adela: care cand eram la inceput nu le puteam vedea
octav: ce chestii ma??????????
octav: ca nu m-am oferit sa dau cu sapa-n gradina???????
adela: mai, tu nu intelegi ca nu e vorba de asta???
adela: ci de ideea de a avea initiativa
adela: de a fi sprinten, de viata! saritor....
adela: spirt, intelegi ?!
adela: sa fii bat! sa faci lucrurile cu simt, adica!
adela: sa stii sa te oferi sa fii langa noi cand e nevoie...
adela: sa vada ca esti asa dintr o bucata


adela::si n-a fost doar asta.......
adela: au mai fost si altele......
octav: care mai????????
adela: tu de ce crezi ca m-am oprit
adela: cand mi-ai propus sa locuim impreuna????
adela: pentru ca mi am dat seama ca nu va merge
octav: ce naiba ma, ca nu inteleg!!
octav: ce ti veni?!!
octav: ce ai cu toate astea???
octav: totu mergea asa bine......
octav: nu-nteleg.... pe bune daca inteleg!!....
adela: tocmai, octav! ca nu mergea bine!!!
adela: asa ai tu impresia
adela: d-asta zic ca nu ne potrivim
adela: nu vedem amandoi la fel lucrurile
adela: si nu se reduce totu' doar la niste tineri de mana si plimbari
adela: cel putin nu la mine
adela: trebuia sa vezi asta


octav: pai mai....
octav: ...suntem la inceput
octav: cum ai vrea sa fie ????
adela: mai, ai avut destul timp sa-mi arati in astea cateva luni!
adela: chiar daca n-am locuit impreuna
octav: pai si nu ti-am aratat???
adela: ce mi-ai aratat ?!
octav: ca tin la tine
octav: si ca sunt serios
octav: si te fac sa zambesti
octav: si ne simtim bine impreuna
adela: da, octav dar intelege, asta nu e suficient!
octav: dar ce naiba ai ma???????
octav: imi zici si mie????
octav: ce te-a apucat asa deodata????
octav: deci pe bune, te porti aiurea de tot!!!!!!
adela: bai intelege odata! nu mai merge si gata!
adela: s-a terminat!!
adela: cum vrei sa-ti mai zic?
adela: nu mai merge
adela: si nu mai tipa asa ca se uita toti oamenii astia la noi


octav: doar ca n-am dat cu sapa-n gradina.....
adela: nu ma, nu e de asta, tu nu intelegi?!
adela: de ce nu poti sa pricepi ???!!
adela: nu e de asta!!
octav: dar ce?????
adela: ti-am zis.......
octav: ca n-am initiativa.....
octav: de ce nu astepti sa vezi???
octav: ca n-am putut in cateva luni sa-ti arat pentru ca poate...
octav: ...poate am fost indragostit!!! si d-asta..
octav: cum ai fi vrut sa fiu in perioada asta?!?!
octav: spune-mi si n-o sa mai fiu, daca vrei
octav: poate-am fost prea exagerat de romantic uneori....
octav: dar a fost pentru ca am fost indragostit!!!
adela: da octav, dar asta dureaza cateva saptamani... o luna...
adela: nu poate totul fi numai asa mereu...
octav: cum ma sa dureze atat???
octav: la mine partea asta de inceput cu indragosteala tine mai mult!
octav: tocmai, pentru ca asa e frumos, nu???
adela: e, vezi de ce nu ne potrivim?
adela: nu privim in aceeasi directie!
adela: si intelege odata! nu merge si gata!!


octav: doar petru ca n-am dat cu sapa-n gradina....
adela: ma tu esti turc???
adela: ce nu intelegi ??!
adela: nu e vorba de asta!!
octav: dar ce???
adela: vrei s-o iau iar de la capat??
adela: uite, iti mai dau un exemplu; poate asa intelegi mai bine...
adela: cand am fost cu totii la nunta cristinei
adela: te-am luat si pe tine, iti aduci aminte ?
octav: da
adela: am lasat invitatiile in grija ta sa le iei tu
adela: te-ai ocupat de ele... nu-i asa ?......
octav: pai mai, eu am crezut ca tu le-ai luat
adela: mai, asta e treaba unui barbat, intelegi??
adela: el sa se ocupe de lucrurile astea
adela: ne-am intors din drum dupa cum bine stii
adela: cu totii
octav: pai mai, dar le-am luat pana la urma
adela: dar tu nu intelegi ca nu asta e ideea!
adela: ca le-ai luat pana la urma...
adela: ...ci ca n-ai avut prezenta aia de spirit sa faci ceea ce trebuie!


octav: mai...
adela: sau cand ti-am lasat aparatul foto in grija, cand eram in biserica
adela: si tu te-ai urcat la varul meu in masina
adela: si l-ai uitat pe bancheta din spate
adela: si el plecase in treaba lui, normal, sa mai aduca pe cineva
adela: ti-aduci aminte ce speriata eram atunci?
octav: da mai, dar ti-am zis sa stai linistita ca era la el in masina
adela: da mai, dar il putea lua oricine chiar si fara sa vrea
adela: tu nu intelegi ideea???
adela: esti uituc!
adela: cum vrei sa-ti zic mai bine??!
adela: esti cu capul in nori!


octav: bai, esti culmea...
adela: am mers in Unirea sa luam lustrele alea
adela: si cand te-a sunat tata
adela: sa te intrebe pe unde suntem ca sa vina sa ne ia
adela: tu ai zis ca suntem in Cocor
octav: mai, asa ramasesem cu ideea de la...
adela: de ce nu poti sa fii atent mereu?!
adela: de ce nu poti sa fii ACOLO langa om cand el e langa tine?!
octav: dar mai, a fost o chestie de moment!
octav: ti-am zis, eram in momentu' ala cu gandu' la Cocor...
octav: cand am fost cu tine si ti-am luat cerceii aia, nu-ti aduci aminte???
octav: asta nu-ti mai aduci aminte?!?!
adela: lasa asta mai ca nu despre asta vorbeam
adela: de ce n-ai fost acolo pe moment?!
adela: noroc cu mine ca te-am auzit
adela: ca altfel il puneam pe tata sa mearga in doua locuri
adela: esti cu capu' in nori, uneori
adela: nu intelegi??
adela: esti visator!!


octav: cu ce sunt visator ma???
adela: sa-ti aduc aminte de afacerile pe net?
adela: mai, nu poti spera la chestii d-astea c-o sa castigi
octav: am vrut si eu sa incerc...
adela: te inteleg, numa' ca trebuie sa inveti sa-ti stabilesti niste prioritati
octav: ai o varsta si nu poti sa-ti mai permiti sa experimentezi
adela: sa vezi cum e
adela: cu vanzarile
octav: am incercat si eu
adela: ai obtinut ceva?
octav: nu
adela: vezi?
adela: nimic concret
adela: nu esti cu picioarele pe pamant
adela: ai momente cand traiesti in visare
adela: nu intelegi de ce sunt nemultumita?!
adela: nu ne potrivim!!!


octav: cum naiba ma!!!???
octav: numa' din chestiile astea???
adela: la masa, la cristina, a doua zi dupa nunta
adela: n-ai scos nici un cuvant
adela: toata lumea discuta
adela: tu erai preocupat doar sa ma tii de mana
adela: m-am simtit asa aiurea...
adela: tu nu intelegi
adela: vreau sa ma mandresc cu prietenul meu!!
adela: nu sa stea cu ochii in pamant cand se discuta in jur
adela: nu sa fie cu capu' in nori
adela: ci sa aiba prestanta si sa ia atitudine!!!
adela: pricepi????????
adela: vreau sa fie bat!!
adela: sa ma simt implinita cand ii zic mamei
adela: "da mama, el e prietenul meu!!"
adela: intelegi???
octav: eu n-am avut???
adela: ce?
octav: prestanta.....
adela: nu ma fa sa zic lucruri pe care n-as vrea sa le zic.....
adela: e suficient atat...
adela: sper sa intelegi
adela: si sa accepti situatia
adela: si sa mergi mai departe


octav: dar ce era sa zic, ca nu stiam nimic de istorie mai!...
octav: ...atunci cand a vorbit matusa cu mama cristinei...
octav: sau cand se discuta de modelul rochiei cristinei
octav: ...sau mai stiu eu ce....
adela: nu e vorba doar de asta
adela: si gata!
adela: intelege!!
octav: du-te naibi!!!
octav: cum poti sa te porti asa?????
octav: esti o nesimtita
octav: si-o fata fara caracter
octav: te urasc ma! intelegi???? te urasc!!


adela: acum iti dezvalui adevarata fata....
octav: du-te naibi!!!
adela: nu mai plange, ca nu tine
adela: nu ma impresioneaza lucrurile astea
adela: incearca sa mergi mai departe
adela: si poate vei gasi acea fata cu care sa te potrivesti
adela: eu am plecat, ma asteapta andreea sa-i duc cartea inapoi
adela: pa!
octav: am crezut ca esti diferita....
octav: si chiar am fost dispus sa fac totu' pentru tine
adela: pa, octav! am plecat.


octav: du-te naibi!
octav: esti la fel ca restu'! om fara suflet!
octav: si fara scrupule!
octav: esti o nesimtita bai!!!!
adela: daca ai chef sa ma insulti da-i drumu'
adela: dar nu ma poti obliga sa simt ceva pentru tine
adela: pentru ca nu mai pot
adela: intelegi???????????
adela: nu mai pot!
octav: du-te naibi!!!!
adela: ok, eu am plecat.
adela: pa

This entry was posted on Wednesday, September 10, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

10 comentarii

Anonymous  

eu cred ca ambii sunt de vina asa ca sucess ambilor in dragosts..In rest e foarte amuzant...

Anonymous  

Frumoasa povestea intradevar :)
Se poate intampla oricui...multe momente reale ai surprins in povestea asta :)
Viata e o poveste ...sa o traim fericiti

Anonymous  

Haideti ma sa recunoastem ca motivele invocate au fost stupide si lipsite de importanta la moment

Anonymous  

sincer fata avea si ea dreptate
dar parca imi pare rau si de el,si eu una probabil k i-as mai fi acordat o sansa.............
super povestea .
mult succes...

Anonymous  

aloo? povestea astea o paote face si nepotica mea,sa fim seriosi LOL he he he

@anonim no1: Or fi...N-or fi...Cine stie...As zice sa-i intrebam dar n-avem cum :P

@anonim no2: Pai da, am zis sa construiesc o situatie reala, cu elemente reale..Ca doar nu traim in basme. :P Dar ar fi frumos ca eventualii "pustani" ce nimeresc intamplator sau nu pe postu' asta (si se simt in papuceii lu' Octav ;)) ), sa mai aprinda un pic felinarele :P Cine stie...poate asa nu vor mai auzi acel "N-am nimic..." :)

@anonim no3: Mai...cand vrei ceva de durata, si stii ca poti oferi multe, atunci e firesc tu, ca fata sa fii nemultumita cand nu exista "aceeasi unda". Doar asta inseamna dragostea, doi oameni care privesc amandoi in aceeasi directie, NU care se privesc in ochi! Ori, indiferent de stadiul relatiei si de "trairile profunde" asociate, firea baiatului, in mod subconstient il ghideaza automat sa faca lucrurile cum trebuie, DACA E INVATAT ASA. Nu e chestie de comportament de moment! Ci de fire. El nu se purta ca un "copil" pentru ca era indragostit, ci pentru ca asa era el. Ori, cand vrei sa ai o relatie serioasa cu cineva, nu-l iei sa-l cresti. :)

@carmen: depinde de ce-ti doresti de la el. :)

@anonim no4: E importanta ideea ce reiese din poveste. Iar daca nepotica ta poate crea asa ceva, inseamna ca e chiar trecuta prin viata. :)

Anonymous  

nu degeaba se spune ca dragoste e oarba...aveti grija cand deschideti ochii!!!

Anonymous  

Nu pot sa cred! M-am implicat emotional. Octav chiar a plans la faza asta? Eu as fi fost prea orgolioasa sa nu astept pana acasa.
Oricum, ce vedea adela era o buza unflata. Cred ca daca el facea pe "atinsul" fara sa cada in patetic si fara sa-i ceara adelei sa-si argumenteze decizia i-ar mai fi dat o sansa(mai ales daca ce afisa era o mica nepasare si un fel de "banuiam ca esti mai insensibila"). L-ar fi cautat in timp...
Octav: Alo?
Adela: servus octav... Aaaa Am trecut azi prin Cocor si... ma gandeam la tine, ce mai faci?
Octav: Adela! Buna. Ma pregatesc de nunta.
Adela: Sa nu uiti plicul.
Octav: Tu nu te poti abtine, recunoste.
Adela: Nuuu, nu asta am vrut sa spun. Vroiam doar sa fiu bine intentionata.
Octav: Nu am ce plic sa nu uit.
Adela: ?
Octav: Nunta e peste o luna, chiar vroiam sa te sun lunile astea.
Adela: Da, si eu. Ma gandeam ca poate iesim la un suc. Am fost pana in Ungaria si ti-am adus ceva de acolo dar incercam sa-mi fac curaj.
Octav: Asculta adela, daca tot vorbim, te invit la nunta.
Adela: Vrei sa mergem impreuna?
Octav: A! Nu nu.
Adela: ?
Octav: la nunta mea
Adela: te mariti?
Octav: Nu! Ma insor! Tu de cand esti aiurita?
Adela: Cum? Cand? Cu cine?
Octav: Pai.. dupa ce ne-am despartit mi-am dat seama cum sa arat mai bine cine sunt defapt. Si chiar vroiam sa-ti multumesc, aveai dreptate. Nu ne potriveam.
Adela: Octav...
Octav: Da?
Adela: Nimic. Pa
Octav: Adela? Alo! Aaalo.

Eu asa as fi vrut sa fie chiar daca trebuie sa recunosc ca nu e la fel de simpatica si comuna situatia data.

Anonymous  

eu sunt de acord cu ea...desi multi baieti considera aiurea motivele.. pentru o femeie reprezinta atat de mult.. e f important sa fii mandra d el si sa nu te faca de ras peste tot.. degeaba este totul super cand sunt impreuna...daca in lume...preferi sa nu'l mai cunosti

Eu cred ca au stat putin impreuna si nu au avut timp sa se cunoasca sau nu si-au acordat timp pentru asta,sunt superficiali si gresesc amandoi,daca se lovesc de lucruri simple cum pot rezista in fata unor probleme grave si mai cred ca sunt orgoliosi......in rest amuzanta povestea desi este o realitate in multe cazuri...