O discutie picanta pe mirc  

Publicat de Octavian Ghergheli

Deci, a venit is momentu' pentru ceva "goodies" :D
Iata mai jos un dialog intre un el si o ea pe chat. (o creatie simpla, nimic real, dar scris in asa fel incat sa para asa :)) )Nu s-au vazut, nu si-au mai vorbit. E pur si simplu o agatare banala. (dar ce intorsatura pot lua lucrurile...) El: un tip istet, cu umor, avand chef sa se distreze un pic, ea: aparent mai putin isteata dar mai mult deprimata :)) simtea nevoia sa vorbeasca cu cineva, sa-si zica ofu'. (nu, el n-a fost sadic, nici n-a intrecut vreo limita.) Unul din personaje e octav, intrucat chiar el a creat acest dialog. PS: nu, nu-s misogin:P Sa nu vad comment-uri d-astea :P Iata ce-a iesit:


octav: buna
deea: buna
octav: ce faci?
deea: bine tu?
octav: la fel :P
deea: cum?
octav: in acelasi mod :P
deea: in fine. asl pls?
octav: ma eu n-am vrut sa se-ajunga aicea :))
deea: ha?
octav: nu ne intelegem...uf....:( simt ca nu suntem pe aceeasi unda...:(
deea: esti din buc
octav: nici nu ma stii si deja afirmi niste chestii despre mine...
deea: ce-am afirmat?
octav: nu conteaza...
deea: hai zii
octav: n-am nimic...
deea: deci esti
octav: incerci sa te convingi pe tine? :P
deea: adica
octav: of...a sunat a afirmatie, nu a intrebare :P
deea: bine
octav: de unde esti, deea?
deea: din buc
octav: d-asta incercai sa te convingi pe tine? :P
deea: aa am intrat si eu asa curioasa
octav: sa vezi cum e? :P
deea: ma plictiseam
octav: ce-ti doresti tu de la viata, deea? :))
deea: as vrea sa fiu fericita
octav: cu cine? :D ;;)
deea: dar simt ca nu merge cu el
octav: si eu as simti la fel :))
octav: si sincer, nu cred c-ar fi genul meu :P
deea: dar mi-a facut niste faze
deea: si nu cred ca pot sa trec peste
octav: ia-o pe dedesubt :P
deea: mi-a facut niste chestii
octav: ti-a montat apometre? :P
deea: nu
octav: a schimbat becul la intrare, ca s-a ars? :P
deea: nu mai a facut el altele
octav: barbatii astia...nu merita, nu-i asa? :P
deea: mda
deea: si tu ai prietena?
octav: nu, sunt singur.. :-(
octav: dar incerc sa merg mai departe... :-<
deea: sorry
octav: de ce? asa a fost sa fie... :-<
deea: asa sunt unii nu apreciaza cand suntem langa ei
octav: nu ma, fuma mult si am lasat-o :))
deea: tu nu fumezi? octav: nu
deea: eu da
octav: stii ca-ti face rau...
deea: da, dar n-am ce face
deea: l-am vazut cu cea mai buna prietena a mea
deea: stateau acolo
deea: n-am sa uit niciodata
octav: acolo unde?
deea: exact cum ma privea pe mine la inceput
octav: unde mai?
deea: la pizzahut in romana
deea: dupa cate-am facut pentru el
deea: sufar ca proasta
deea: si i-am mai dat o sansa acu cateva luni
octav: aoleu. ce mai facu atunci?
deea: nu mai conteaza
deea: si acu iar
octav: nu te-a asteptat
octav: si te-a inselaaat :P
deea: hai mai de ce esti asa
octav: misca bum, bum, bum, fugi cu ea acum
octav: da' seara spui ca-ti pare rau :D
octav: =))
deea: ce nebun esti m-ai facut sa rad un pic
octav: asta e bine. daca te faceam sa plangi...
octav: te duceai la altu' :P
deea: :P


pauza cateva momente... ... apoi:


deea: asta e asa a fost sa fie
deea: sa nam si eu liniste
deea: a crezut ca merge sa se joace cu mine
deea: a mai cazut o floare din iubirea ce i-am purtato candva
deea: miam daruit iubirea cui nu trebuie
deea: ce proasta am fost
octav: s-a uscat din radacina :D
octav: lasa mai, iau eu o stropitoare si-o udam. tre' sa aiba si-un pic de soare :D
deea: siam tinut mult la el
deea: na meritat nimic
deea: deci no sa mai plang pt nimeni
octav: bine...si uite-asa trec anii... :D
deea: ce-am primit de la cineva:
deea: credea ca ma inveseleste
octav: ce?
deea:Ce spun femeile cand sunt surprinse asupra faptului? Englezoaica: Darling, daca ma anuntai la timp cand vii acasa, s-ar fi putut evita situatia asta jenanta pentru amandoi. Nemtoaica: Hans, azi ai venit cu patru minute si patruzeci si cinci de secunde mai devreme acasa. Imi datorezi o explicatie pentru asta! Frantuzoaica: Jean, ce bine ca ai venit, Jaques e terminat, nu mai poate. Suedeza: Tu esti Olaf? Eu am terminat, ce-i drept, dar Sven ar vrea sa se mai distreze, alatura-te si tu! Rusoaica: Ivane, tu esti? In sfarsit, un barbat adevarat! Inainte sa [...], asta n-a fost in stare nici sa ma ia la palme!
octav: si romanca, [...], :D pe unde ceapa ta arsa ai umblat pana acum? :))
octav : ([...] - asta e pusa sa inlocuiasca ceva :D)
deea: hai ma termina ca n-am chef
octav: :p
octav: bzzzz :P
deea: hai ma de ce esti asa
octav: ca nu-s altfel :P
octav: eu i-as fi agatat "pretioasele" in tarus :))
deea: ce????
octav: celui din banc :))
octav: as fi luat o foarfeca si i le-as fi decupat :))
deea: hai ma termina te rog
deea: plang si ma simt aiurea
octav: ar trebui sa-l cunosc
deea: pe cine?
octav: pe baby al tau :P
deea: nu mai e al meu deea: dupa cate mia facut o sal uit trebe
octav: as vrea sa-l cunosc.. :8->
deea: ce???
octav: sa ies cu el la un suc...sa-l privesc...sa-l ascult... :))
deea: hai ma
deea: ai luato razna
octav: si poate-l las sa-mi faca ce vrea el :P
octav: ma si imaginez cu el seara... :)) dar vreau s-o ia incet... :))
octav: si sa fie soft... =))
deea: termina octav
deea: nu pot sal am si nul voi avea
deea: asta e
octav: dar poate eu... :))
octav: stii...eu sunt mai rabdator de fel :))
deea: aha
octav: da :)
deea: ascultam o melodie sami mai treaca
octav: da? ce?
deea: toti deo mama si deo sama
octav: ne traim aceeasi drama :))
octav: =))
deea: hai ma
octav: si sa dam mana cu mana
octav: c-asa-i datina strabuna =))
octav: ceva alb iar va iesi
octav: cand noi doi ne vom iubi :))
deea: hai ma termina de ce faci d-astea
octav: ia cu stanga, lasa dreapta
octav: si fa fericita fata :))
deea: de ce vorbesti asa
octav: glumesc ma si eu
deea: auzi dac-ai fi fost in locu' meu mai glumeai?????
octav: nu, scuza-ma
octav: m-am lasat dus de val
deea: stii cum e sa mergi cu el in eforie si sa te-ntalnesti cu niste prietene d-ale tale si sa nu poti merge la un suc cu ele ca nu vrea el???
octav: sorry
deea: sau sa te vorbeasca urat in fata altora?
deea: am vrut sa maintalnesc cu el vineri sa trec peste altele cate mi-a facut si sa-i fac o surpriza. "merita"... si cand l-am vazut era cu baietii lui in club si vorbeau porcarii despre mine. le povestea toate fanteziile pe care le-avea.
octav: ce sa zic...de ce n-ai stiut de la inceput cine e?
deea: nu am stiut. era altfel la inceput. nu sepurta asa
deea: si nu inteleg de ce tre' sa ma iei la misto cand eu doar am vrut sa ma deschid cuiva si sa-i zic niste lucruri despre mine?
deea: ma simt de parca m-ai luat de proasta
deea: eu am crezut ca ma poti asculta si poate ma vei face sa ma simt mai bine
deea: tu doar m-ai luat la misto
octav: mai scuza-ma daca ti-am creat impresia asta da eu doar am vrut sa te fac sa zambesti un pic :)
octav: si cu ce puteam? cu glume...cu ce altceva
octav: ?!
octav: doar nu eram langa tine
deea: ai fost chiar nesimtit.pa
octav: stai mai un pic
octav: nici nu ma cunosti
deea: cine a zis ca vreau?
octav: doar pentru ca nu am spus ce ti-ai fi dorit sa auzi, nu inseamna ca sunt asa
deea: pa
octav: deea stai mai
octav: deea ai plecat?

This entry was posted on Thursday, September 04, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

6 comentarii

Anonymous  

deci ai suparat fata mai....

@anonim no1: Mai, (de ce nu va dati si voi un nume, sa stiu cum va strig? :) ) discutia de pe net e inventata. Poate am suparat eu alte fete prin trecut :P dar nu la aceasta discutie. :)

daca e sau nu inventata nu prea conteaza, din discutia asta as intelege ca e modul tau de a spune foarte multe lucruri...despre tine si felul in care gandesti:
- intr-adevar rasul si atitudinea pozitiva vindeca, daca nu vindeca macar e un pansament, si asta incercai - sa o binedispui, sa o faci sa uite pe moment de suparare, si mai ales sa realizeze ca tipul din cauza caruia era suparata nu merita absolut deloc atata "suferinta" - extrapoland, viata asta e atat de scurta ca nimic nu merita suferinta :)
...si despre fete:
- fetele iau totul prea in serios, nu stiu sa aleaga bine ( poate ca nu stiu ce vor), iar cand o patesc mai si plang si se consuma inutil...si una peste alta nici nu stiu de gluma .

- Selfest
le voi citi si pe celelalte

Anonymous  

Daca nu ai avut vreodata discutia asta cu fata aia inseamna ca ai imaginatie bogata si bolnava :)).Fata asta avea o problema si el facea misto.Asta cred ca i-a dat de inteles ca trebuie sa nu mai fie afectata pt. ca nu se merita,ca lumea-i rea si daca cineva te vede la pamant,nu te ridica,te baga sub el.

dear anonim, de ce trebuie sa astepti sa te ridice cineva?...cat despre tipa imaginara (care seamana cu multe din lumea reala) nici daca i s-ar fi intins mai multe maini nu s-ar fi putut ridica pentru ca era prea fixata pe "suferinta" ei.

@selfest: Nu chiar. Faptul ca am creat un astfel de tablou, in care baiatul reactioneaza in acest mod, nu inseamna ca asta ma caracterizeaza si pe mine :) Pur si simplu am intrat in pielea unui pusti de 18 ani care voia s-agate o tipa pe net. :P (Ciudata senzatia ;)) ) Eu nu incercam nimic, "el" incerca :P Cat despre fete, n-as generaliza, iar "luatul lucrurilor in serios" sau plansul "inutil" - cum ii spui tu - variaza, evident, in functie de persoana, de moment...Uneori ele fac si alegeri bune.. ;) Depinde, de la caz la caz :)

@anonim2: Mai, "bogata" e. Insa, in ceea ce priveste al doilea epitet, inca ma consider sanatos :)) N-am facut decat sa ma joc putin cu niste stari, cu niste pozitii perceptuale (a intra in papucii cuiva), chestii simple, pe care le-am facut si la NLP. - si evident , am lucrat pe submodalitati (adica pe canalele kinestezice, vizuale, auditive...), tocmai pentru a crea un peisaj cat se poate de real.

@alice: asteptatul asta de a fi ridicata de jos, precum si plansul de care vorbea selfest, difera. Unele fete sunt mai puternice si vor sa treaca singure prin acea situatie. Altele prefera sprijin. :)